افتتاح مرکز آموزش علمی کاربردی بانک ملت کرمانشاه

۰۵ مهر ۱۳۸۹ | ۱۳:۳۰ کد : ۱۵۶۳۶ اخبار شیرپوینت
تعداد بازدید:۳۱۹
کرمانشاه،روابط عمومی واحد استانی:افتتاح مرکز آموزش علمی کاربردی بانک ملت کرمانشاه
افتتاح مرکز آموزش علمی کاربردی بانک ملت کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی واحد استانی ، مرکز آموزش علمی کاربردی بانک ملت در روز شنبه 3 مهرماه سال جاری با حضور رئیس دانشگاه جامع استان ،مدیران بانک ها ،روسای مراکز علمی کاربردی استان کرمانشاه و مقامات استانی افتتاح گردید.

در مراسم افتتاحیه این مرکز که با حضور مدعوین ،اساتید ، دانشجویان و تعدادی از مقامات استانی برگزار شد جناب آقای بنی اسدی مدیر شعب بانک ملت استان و سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی بانک ملت ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانشجویان و اساتید و همچنین ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس به اهداف ایجاد این مرکز در استان کرمانشاه اشاره نمود.

بنی اسدی  در ادامه گفت: توجه به افزایش سطح علمی پرسنل بانک ملت به صورت تخصصی، ظرفیت بالای علمی و آموزشی استان کرمانشاه و داشتن اساتید معتبر و همچنین موقعیت جغرافیایی شهر کرمانشاه در غرب کشور که همکاران در استان های ایلام ،کردستان ، همدان و لرستان می توانند بدون انتقال محل کار خود به کرمانشاه در این مرکز آموزش علمی کاربردی به تحصیلات خود ادامه دهند و آموزش های لازم را ببینند.

در ادامه مراسم دکتر بیژن عباسی خزایی ضمن خیر مقدم به مدعوین ، اساتید و دانشجویان به رشادت ها و دلاوریهای هشت سال دفاع مقدس خصوصا مردم دلاور و غیور کرمانشاه اشاره نمود و در ادامه  علت اولیه ایجاد دانشگاه جامع علمی کاربردی را لزوم تربیت متخصصین برای بازسازی خسارت های پس از جنگ اعلام نمود.

ایشان در ادامه سخنان خود اظهار داشتند که دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در سال 1375 شروع به کار کرده است و در حال حاضر با وجود 8000 دانشجو و 15 مرکز آموزش علمی کاربردی فعال و داشتن 86 رشته تحصیلی سهم قابل توجهی از آموزش عالی استان را بعهده دارد.

در این جلسه دکتر عباسی خزایی  برخی اهداف دانشگاه را در قالب ساختار جدید تحت عنوان سازمان ملی مهارت تبیین کرده و گفتند : نظام مهارتی قرار است حلقه واسط بین صنعت و نظام آكادمیك باشد و هدف از این تغییر ساختار ، اجرای آموزش های علمی کاربردی در یک بستر جدید است به طوریکه افرادی با تخصص های ویژه منطبق با تکنولوژی روز دنیا به عنوان یک نیروی کارآفرین تربیت گردند.

دکتر عباسی در پایان سخنان خود به تفاوت دانش آموختگان نظام مهارتی با نظام آکادمیک در دیگر دانشگاه ها اشاره کرد و گفت : دانش اموختگان نظام های آکادمیک بیشتر اطلاعات آكادمیك و تئوری دارند و برای حضور در بازار كار نیازمند كسب مهارت هستند در حالیکه دانش آموختگان  نظام‌  مهارتی مستقیماً وارد بازار كار می‌شود.