دکتراخباری: لازمه ی تحقق برنامه ها در دانشگاه جامع علمی کاربردی، روابط عمومی قدرتمند است
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر اخباری در این همایش با بیان اینكه روح حاکم بر قرن 21، ارتباطات و فنآوری است، بیان کرد: شعار اصلی این قرن، «حداقل زمان، حداقل هزینه و حداکثر بهرهوری» است و هرکسی در فعالیت خود این سه ویژگی را نداشته باشد، از بازار رقابت خارج میشود.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، «سرعت عمل» را از شاخصههای رسانه ی قوی و موفق برشمرد و گفت: هرچه زمان انتشار اخبار توسط رسانه ها کوتاه تر باشد، سبب جذب بیشتر مخاطبان میشود.
وی با تشریح وظایف دانشگاه جامع علمی کاربردی، وظیفه اصلی آن را تربیت افراد کارآفرین و ثروتآفرین بیان كرد و گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها دانشگاهی است كه در آن آموزش، پژوهش و فنآوری ادغام شده و محصولی با عنوان دانشجوی کارآفرین یا مهارت آموخته از آن خارج میشود.
دکتر اخباری همچنین ضمن اعلام حمایت از همایش دانشگاهی و دانشجویی هفته ی روابط عمومی کشور پیشنهاد کرد یك روز از روزهای این هفته به عنوان «روابط عمومی، کارآفرینی و مهارتآموزی» نامگذاری شود.
در ادامه دکتر غلامرضا کاظمیدینان رئیس شورای سیاستگذاری هفته ی روابط عمومی ایران در چهارمین نشست شورای برنامهریزی و هماهنگی همایش دانشگاهی و دانشجویی هفتهی روابط عمومی کشور مهمترین دلیل موفقیت روابط عمومیها را تعامل و ارتباط خوب با رسانهها بیان كرد.
دکتر غلامرضا کاظمیدینان در این جلسه بیان کرد: سالهای متمادی تقاضای ما از دولتهای گذشته این بود که به نقش مهم روابط عمومی در توسعه ی همدلی و كمك به سازمانها و جامعه برای رسیدن به اهداف خود توجه کنند.
رئیس انجمن روابط عمومی ایران با اشاره به تلاشهای انجام شده برای نامگذاری یك هفته با عنوان «روابط عمومی» در خصوص برنامههای این هفته گفت: همایش روابط عمومی الکترونیک، تقدیر از پیشکسوتان عرصه ی روابط عمومی، رونمایی از 10 کتاب ارتباطات و گرفتن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی؛ رئیس دولت یازدهم در خصوص اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در کشور از جمله برنامه های سال گذشته در هفته ی روابط عمومی بوده است.
