برگزاری دومین کارگاه آموزشی خودارزیابی مراکز آموش علمی کاربردی - شاخه شهر کرمانشاه
برگزاری دومین کارگاه آموزشی خودارزیابی
مراکز آموش علمی کاربردی - شاخه شهر کرمانشاه
کرمانشاه، روابط عمومی واحد استانی: دومین کارگاه آموزشی خودارزیابی مراکز آموش علمی کاربردی راس ساعت 9 صبح روز سهشنبه 3 شهریور 94 در محل مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور روسا، معاونین آموزشی و اعضای کارگروه خودارزیابی مراکز مستقر در شهر کرمانشاه برگزار شد، کارشناسان واحد استان به تشریح و تبیین ضرورتها، اهمیت و ابعاد فاز اول طرح رتبه بندی مراکز، تحت عنوان خودارزیابی پرداختند.
پس از قرائت قرآن و خوشامدگویی، مسئول نظارت و ارزیابی استان به نکاتی در زمینه لزوم و روند اجرای طرح اشاره نمود و به تبیین چارچوب نظری و اصطلاحات فنی موجود در طرح پرداخت.
سلیمان شفیعی با اعلام این مطلب که این طرح به منظور ارتقای کیفی مراکز، ایجاد جو رقابتی سالم میان آنها و در نهایت ارائه برنامه راهبردی جهت پیشرفت مراکزعلمی کاربردی به اجرا درآمده است، افزود: اجرای ارزیابی و رتبه بندی در تمامی سامانههای آموزشی امری بدیهی و واجب الاجراست.
وی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت تشکیل کارگروه خودارزیابی، صدور ابلاغ و اعلام رونوشت آن به واحد استانی تا روز چهارشنبه 4/6/94 اظهار نمود: کارشناسان واحد استانی به صورت تمام وقت پاسخگوی ابهامات و پرسشهای احتمالی مراکز آموزشی در خصوص نحوه خودارزیابی خواهند بود.

سپس کارشناس نظارت و ارزیابی سخنانی در زمینه نحوه تکمیل و امتیاز دهی فرمها و اهمیت شایان توجه مستند سازی و ارائه مستندات مرتبط با هر بخش، ایراد نمود.
اردوان حریری کارشناس واحد استانی با بیان این که گردآوری مستندات کلیدی ترین بخش در کسب امتیاز متناسب با واقعیت است افزود: اجرای طرح رتبه بندی فرصتی است تا زحمات بی¬دریغ مراکز آموزشی به نحو احسن به اطلاع مقامات ذیربط برسد.
وی در ادامه به تشریح سیستم کدگذاری مستندات به منظور ایجاد وحدت رویه و تسهیل در امر رجوع کردن به مستندات مورد نظر پرداخت.
در بخش انتهایی که به پرسش و پاسخ اختصاص یافته بود، اعضای جلسه پرسش هایی در زمینه ابعاد و نحوه اجرای خودارزیابی مطرح نمودند و پاسخهای لازم از سوی کارشناسان واحد استانی بیان گردید.
